Cílem této služby je zajištění kvalitních personálních služeb firmám pro které je neekonomické mít vlastního personalistu, jejichž personalista je v dlouhodobé pracovní neschopnosti či na mateřské dovolené, potřebují dočasně nahradit “volnou židli” než najdou stálého zaměstnance nebo potřebují občasného parťáka pro svého personalistu. V tento moment se přirozeně nabízí možnost využít našich služeb externího personalisty (outsourcing HR služeb). Tato spolupráce bývá krátkodobá i dlouhodobá. Externí personální služby přináší i malým společnostem možnost využití sdíleného know-how v HR, praxi a zkušenosti. Dochází k výrazné úspoře nákladů na stálého personalistu a jeho nutných školení v HR oblasti.
Mezi často využívané činnosti externího personalisty patří zejména:
- nábor nových zaměstnanců od A do Z
- vytvoření pracovněprávní dokumentace – šablony pracovních smluv, dodatky, tvorba směrnic, pracovního řádu, ...
- zavedení adaptačního programu pro nové zaměstnance (onboardingu)
- nastavení benefitů
- zavedení systému hodnocení zaměstnanců
- zaškolení a adaptace interního personalisty
- poradíme vám s možnostmi využití dotačních programů a vypracujeme pro vás žádosti